Investera i en ny båt - Croatia Yacht Club

Köp båt

Sveriges ledande seglingsarrangör presenterar det smartaste, enklaste och mest lönsamma sättet att äga segelbåt - Croatia Yacht Clubs worry free management program.

Det innebär att du investerar i din drömsegelbåt, seglar den i Kroatien flera veckor om året och låter oss hyra ut den när du inte seglar själv. Det tjänar du pengar på, upp till 15% årlig avkastning. Och skötseln av båten, den tar vi hand om. In i minsta detalj och på årets alla dagar.

Vill du veta mer?

Lars Linderot
Mail: lars@dreamyachtcharter.com
Telefon: +46 70-940 02 66

Klicka på rubriken "Allt du undrar över" nedanför videon för mer information.