Läs om våran trygghetsgaranti

Trygghetsgaranti

När du bokar din paketresa hos Croatia Yacht Club erbjuds du alltid att teckna en trygghetsgaranti som innebär att du får ersättning för förlorade resdagar om resan behöver kortas ner eller ställas in på grund av t ex strejk, snökaos, askmoln, svin-/fågelinfluensautbrott etc. Skulle ett hotell eller flygbolag gå i konkurs så garanterar vi att våra gäster får annan likvärdig tjänst eller ersättning.

Resegaranti
Vi har givetvis ställt lagstadgad resegaranti till Kammarkollegiet.

Croatia Yacht Club är medlemmar i SRF – Svenska Resebyråföreningen
”Ett företag som är medlem i Svenska Resebyråföreningen bedriver yrkesmässig resebyråverksamhet. Personalen är kompetent och erfarna samt väl insatt i för branschen gällande lagar och regler och företaget kan påvisa tillfredställande ekonomiska resurser och resultat”.