Värvningsrabatt

Värvningsrabatt 1500kr

Rekommendera Croatia Yacht Club och få 1500kr i rabatt på din nästa bokning.

Berätta om dina seglingsupplevelser med Croatia Yacht Club för dina vänner, familj eller grannar, så tackar vi med rabatt på din nästa segling med oss, om din rekommendation leder till en bokning.

Så här går det till:

1. Rekommendera oss för någon du känner.
  2. Din vän bokar en resa med oss.
  3. Maila oss bokningsnumret som din vän fått, inom 14 dagar.
  4. Vi svarar med 1500 kr rabatt, som du kan använda till valfri framtida segling med Croatia Yacht Club.

Villkor:

• Erbjudandet gäller bara för första bokningen från nya kunder som aldrig seglat med oss tidigare.
  • Om du samlar ihop flera rabatter kan högst 4500 kr användas per resa du bokar.
  • Rabatten måste utnyttjas inom ett år från bokningsdatum.

Tack för hjälpen!